©2017 De Kleuren van de Keyzer - Forza bvba - Katrien De Keyzer - Molenstraat 35 - 2840 Reet
katrien@dekleurenvandekeyzer.be - www.dekleurenvandekeyzer.be - GSM 0475 27 39 18 - BTW BE 0882 097 511

Fotografie katrien: Jochum Klenell - Video: in samenwerking met Palatino.be

 

BOOST YOUR TEAM: 
WORD JUMPSTARTER en INSPIREER MENSEN te grOeien
en IN BEWEGING TE KOMEN VANUIT ZICHZELF.

Wat leer je nog op deze training

  • Hoe werkt verandering (niet).

  • Wat is typisch aan JUMP en waarom past het zo goed binnen organisatieontwikkeling.

  • Welke toepassingsvormen zijn er.

  • Hoe kan ik antwoorden vinden op de vraagstukken die ik tegenkom in mijn praktijk.

  • Welke effecten bereiken we met de Jump Movement methode.
     

Praktisch

  • Wanneer: Momenteel op aanvraag

  • Tijdsduur: 3u

  • Waar: Het Bolwerk, Binnenfort Fort 5, Vestinglaan 55, 2650 Edegem, www.blwrk.be

  • Investering: 495 euro exclusief btw, inclusief water, thee, koffie

  • Reken 1 Jumpstarter op 5 teamleden. Dus ben je met meerdere kan je best met enkele de jumpstartertraining volgen.  

  • Bij een bestaande groep kan deze training op aanvraag en qua plaats bijvoorbeeld bij jullie organisatie of bedrijf ter plekke.

GOED OM WETEN

- Er is nu ook de gratis Jump movement-app waar je makkelijk de 7 stappen kan doorlopen van een jump-sessie

- Jump-movement is gratis als je het particulier inzet. Vanaf je er professioneel mee aan de slag wil gaan dan moet je eerste een jumpstarter-training volgen om het te mogen en kunnen gebruiken. 

Wat omvat het

  • De Jump Movement methode leent zich super voor het werken met vraagstukken die binnen de ontwikkeling van een organisatie of groepswerking ontstaan. De methode brengt deelnemers in beweging in de richting van een gezamenlijke ambitie en een aanpak die werkt. 

  • Een Jumpstarter is iemand die de Jump Movement methode doorgeeft aan en beoefent met anderen. Een 'deelnemer met een neuslengte voorsprong'. Je leert hoe je het Jump Movement draaiboek kan gebruiken, hoe de methode werkt en wat de betekenis van 'Niet Doen' is.

  • Na het volgen van de training krijg je het Jumpstarter Handboek en een Jumpstarter Certificaat en Licentie.

  • Daarna kan je de Jump Movement methode professioneel inzetten in je team, je bedrijf, je organisatie, je netwerk en je gezin. Zo help je om deze positieve vibe verder te verspreiden. 


 

De gratis
jump-movement app

Het nieuwe werken, samen co-creëren voor meer impact en authentiek zichtbaarheid!

 

BRANDBUILDING in TEAM:
JOUW POSITIONERING EN COMMUNICATIE VAN
BINNENUIT HET TEAM HELDER EN EENDUIDIG KRIJGEN

 

Keuze uit 3 mogelijkheden

  • Brandbuilding in team: KANDOE (3u)

  • Brandbuilding in team: JUMP (3u)

  • Brandbuilding in team: KANDOE EN JUMP (dag)
     

  • Waarom KANDOE kiezen?

Als je  concrete info wilt rond een specifiek vraag ivm communicatie en branding. Om zo de valkuilen en kansen in kaart te brengen door het creatieve potentieel van je team erbij te betrekken.

  • Waarom JUMP kiezen?

Als je de verbinding in je team wil vergroten, als je mensen zelf in beweging wil krijgen en helder wil hebben wat de individuele en collectieve groeistappen om je communicatie en branding eenduidig naar buiten te brengen.

Praktisch

  • Waar: op een locatie naar keuze of in je bedrijf of organisatie zelf 

  • Investering:

van 2 tot max 5 deelnemers: 

  • Halve dag: 295 euro exclusief btw, inclusief water, thee, koffie, versnaperingen

  • Hele dag: 695 euro exclusief btw, inclusief water, thee, koffie, versnaperingen

van 6 tot max 30 deelnemers: 

  • Halve dag: 495 euro exclusief btw, inclusief water, thee, koffie, versnaperingen

  • Hele dag: 995 euro exclusief btw, inclusief water, thee, koffie, versnaperingen

  • Exclusief huur van eventuele locatie

Waarom in team bezig zijn met je branding?

  • De meeste communicatiebureau's werken enkel in interactie met het management en maken samen een branding en campagne. Maar heel dikwijls zijn de mensen van de organisatie of bedrijf niet mee met dat verhaal of niet betrokken.

  • En misschien ben jij die organisatie die geen klassieke hiërarchische structuur heeft maar een samenwerkingsproject of groepspraktijk opzet met een bezieler of initiatiefnemer maar waar iedereen gelijkwaardig in wordt betrokken.

  • Samen met mijn communicatiecollectief 'Supertulp' bieden wij communicatietrajecten aan voor sociaal bewogen bedrijven en organisaties.

  • Voor die helder naar buiten kunnen treden moet eerst de kern duidelijk worden: de bloembol.

  • Als je je dna weet, dan groeit de bloem vanzelf en is de communicatie een logisch en passend gevolg. De bloem/je branding springt er dan uit voor de juiste doelgroep.

  • Een belangrijke stap in dat traject is die bloembol benoemen en heel het kernteam daarbij te voelen en te betrekken. 

  • Door de 2 gebruikte methodes JUMP en KANDOE krijgen we op een verbindende manier helder wat de groeistappen maar ook valkuilen zijn om het nieuwe communicatieverhaal eenduidig naar buiten te brengen.